Levering

Nadat u in de webwinkel uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een automatische E-mail met de bevestiging van de door u geplaatste bestelling.
 
In onze webshop staat aangegeven hoe lang de levertijd is van een product. Het kan voorkomen dat bestellingen voor een zelfde artikel elkaar kruisen en hierdoor een product is uitverkocht. In dit geval heeft de eerst betalende voorrang op levering.
 
Wanneer u meerdere producten heeft besteld zullen wij deze in 1 zending gaan versturen. De levertijd zal dan zijn van het product met de langste levertijd. Mocht u een bepaald product wel eerder willen ontvangen, laat het ons dan even weten.
 
Indien het door u bestelde product niet bij ons op voorraad is, laten wij u d.m.v. een E- mail weten wat de te verwachten levertijd is.
 
 
 
 
Al onze producten worden verzonden via TNT. Zodra uw bestelling door ons bij TNT pakketservice wordt aangeboden, ontvangt u hiervan een e-mail ter bevestiging dat de bestelling is verzonden. In de regel betekent dit dat uw bestelling een dag later wordt afgeleverd op het opgegeven afleveradres. U kunt uw zending volgen via tracktrace met behulp van de in deze mail genoemde barcode. Indien u niet thuis bent kan uw bestelling bij de buren worden afgeleverd. Indien u dit niet wenst moet u ons dit melden ten tijde van uw bestelling bij opmerkingen.
 
 
 
 
 
 
 
Wanneer uw bestelling te groot is voor verzending met TNT, wordt uw bestelling door onze eigen bezorgservice of een externe transporteur verzonden. Hiervoor wordt met u een afspraak gemaakt.